אבשלום גיסין 67, פתח תקווה משה יתום 20, רחובות

מחפשים שירותי זגגות? רק ברוך ובניו

צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

    תפקידיו של זגג רכב

    תפקידיו של זגג רכב הם רבים: החל מתיקון השמשות הקדמיות של הרכב, התקנת חלונות גג סאנרוף – בין אם מדובר בפעולת תיקון או שדרוג הרכב, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל חברת ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ. חברה זו, הקיימת מאז שנת 1958, מעניקה את מלוא תשומת הלב לכל פנייה ובקשה של לקוחותיה, תוך מתן שירותי תיקון ללא פשרות. נשמח לעמוד לרשותכם.

    מי מאתנו לא חולם לנהוג לעבודה עם הרכב הפרטי שלו? במקום להיות תלויים בתחברה הציבורית, רכישת רכב פרטי תסייע לנו ליצור סדר יום נוח. מה קורה אם מראות הרכב נסדקו? מה תעשו כשהחלונות החשמליים אינם עולים או יורדים? לשם תיקון בעיות אלו ואחרות, מומלץ לפנות אל חברה המתמחה בעבודות זגגות רכב. בטרם תפנו אל חברות אלו, מומלץ להבין אילו שירותים הם מספקות:

    • חלונות גג סאנרוף – רבים חולמים לנסוע על כבישי ישראל עם רוח בשיער. התקנת סאנרוף תגשים את חלומכם והרבה מעבר לכך. כדי להכניס אור טבעי אל תוך הרכב וליהנות מתנאי מזג האוויר החמימים, צרו קשר עם אנשי מקצוע שיציידו את הרכב שלכם בפריט מרשים ויוקרתי.
    • חלונות שחורים לרכב – אחד הטרנדים האחרונים בתחום הרכב הוא השחרת החלונות. למה הכוונה? אם ברצונכם לסנן את קרני ה-UV, לווסת את הטמפרטורה בתוך הרכב ואף לחסוך בעלויות המזגן של הרכב, אין ספק שהכהיית חלונות הרכב היא הפתרון עבורכם.
    • תיקון שריטה בחלון – שריטה או סדק על חלונות הרכב הן, לצערנו הרב, בעיות נפוצות. במקרים כאלו, מומלץ לפנות אל אנשי מקצוע אשר יתקנו את השריטה ויחזירו את החלון למצבו המקורי.
    • החלפת שמשות לרכב – שמשות הרכב תורמות רבות לנסיעה חלקה. בהתאם, כאשר הן נשברות או נסדקות, יש לתקן אותן בהקדם. במקרים אלו, יש לפנות אל מוסך מורשה שיחליף את השמשות באחרות – תוך מתן אחריות.
    • תיקון חלונות חשמל – בכל רכב, כיום, יותקנו חלונות חשמליים – בזכותם נוכל לפתוח ולסגור את החלונות בלחיצה זריזה על הכפתור. אחד מהחלונות אינם פועלים כרגיל? בין אם מדובר בקצר או בלאי, יש לפנות אל הגורמים המוסמכים לכך לצורך תיקון מקצועי.

    לראות את טובת הלקוח

    כאשר אחד המרכיבים ברכב דורש תיקון, לא מדובר בעניין של מה בכך. כדי שתוכלו לחזור לשגרת חייכם במהרה ולנסוע בנוחות אל העבודה, מומלץ לפנות אל חברת ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ: אנו רואים לנגד עינינו את טובתו של הלוקח ופועלים בהתאם. בין אם מדובר בתיקון שריטה בחלון או סדק בשמשה הקדמית, אנו פועלים לפי סטנדרט עבודה גבוה.

    מעוניינים ביעוץ, פרטים נוספים או הצעת מחיר?

    צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

      שאלות נפוצות

      אין צורך להפסיד יום עבודה וזמן יקר – ניידת שירות של ברוך ובניו תגיע עד אליך, התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר – והניידת כבר בדרך אליכם מיד!

      המוסכים הראשיים שלנו לזגגות רכב נמצאים בפתח תקווה וברחובות, אך בתיקונים רבים, ניידת השירות שלנו מגיעה עם כל הכלים וחלקי החילוף הדרושים, לתיקון מהיר וזול – באחריות!

      הכהיית שמשות הוא תהליך ייחודי אשר כשמו כן הוא – הופך את שמשות הרכב לכהות יותר. להכהיית שמשות לרכב ישנם יתרונות רבים, בין היתר התהליך משווה לרכב מראה אלגנטי ויוקרתי וכן בעזרתו ניתן לווסת את הטמפרטורה בתוך הרכב ואף לשמור על פרטיותם של הנוסעים.

      ישנן סיבות רבות שעלולות לגרום לצורך בתיקון חלונות חשמל לרכב, רובן ככולן מתחילות בתקלה. יחד עם זאת ישנם סוגים שונים של תקלות ולכן צריך לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתיקון חלונות חשמל לרכב על מנת לאבחן נכונה את הבעיה ולתת לה מענה בו במקום. בין התקלות הנפוצות – תקלה במנוע המחובר למנגנון החשמלי, תקלה במנגנון החשמלי של החלון עצמו, תקלה בכפתורי הפיקוד אשר עלולה לפגוע במנוע.

      החברות שאנחנו עובדים איתם

      מאמרים שעשויים לעניין אותך

      זגגות רכב ברחובות והסביבה

      זקוקים לשירותי זגגות רכב ברחובות ? שמתם לב לשמשה סדוקה...

      קראו עוד

      זגגות רכב בני ברק

      זגגות רכב בני ברק - והרכב יצא מהר כמו חדש נסעתם...

      קראו עוד

      סאן רוף

      סאן רוף זה שם המשחק, זה משדרג לך את חוויית הנסיעה...

      קראו עוד