אבשלום גיסין 67, פתח תקווה משה יתום 20, רחובות

מחפשים שירותי זגגות? רק ברוך ובניו

צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

    תיקון שמשות לרכב

    נהיגה ברכב טומנת בחובה אחריות מרובה. אתה אחראי כלפי עצמך וקל וחומר אתה אחראי כלפי אלה שיושבים עמך ברכב. אחד הדברים אשר אין עליהם פשרות – הוא תיקון שמשות לרכב. בין אם נוצר סדק, בין אם הצטברו אבק ולכלוך שכבר לא ניתן להסירם – אתה חייב לתקן את השמשות שברכב שלך, ולכן תפנה לחברה מקצועית ואמינה, אשר תספק לך שמשות מאיכות טובה ומחומרים מעולים. כדאי ומומלץ שהשמשות יישאו תו תקן בינלאומי.

    תחפש חברה אשר עושה שימוש בשיטת גלאס מדיק – פטנט רשום ובלעדי של CARGLAS. הכוונה היא לערכת תיקון שמשות בשיטה נפלאה וחסכונית, אשר בה לא צריך להחליף את השמשה והיא מונעת את ירידתו של ערך הרכב.

    מכיוון שישראל מתאפיינת במצב ביטחוני רגיש ומיוחד, קיים תקן מיוחד לשמשות חזקות, אשר עמידות בפני רגימת אבנים.

    במקרים של שמשה מנופצת – הרכב ייחשב ללא בטיחותי ולא תוכלו להמשיך ולנסוע עליו, עובדה זו תותיר לכם שתי אופציות – שירותי גרר שיגיעו אליכם או שזגג ייתן לכם שירות ויגיע עד אליכם. לשתי האופציות ישנו מחיר שונה, תבדקו מה יותר מתאים לכם. אם רכשתם ביטוח מקיף, אשר כולל ביטוח שמשות, בדקו אצל החברה המבטחת אילו מוסכי הסדר יש באזור שלכם. זהו מוסך שיש לו הסדר עם מבוטחיה, היא מפנה אליה את לקוחותיה והם נהנים ממחיר מוזל.

    ברוך ובניו מייבאים שמשות מהמפעלים המובילים בעולם על בסיס שוטף. החברה מחזיקה מגוון רב של שמשות אשר עונה על צרכי שוק הזגגות בישראל, כגון: שמשות חלופיות, שמשות מקוריות, שמשות ממוגנות אבנים וממוגנות ירי, וכן באיכויות ייצור גבוהות מאוד. כל עבודות הזגגות מתבצעות באמצעות זגגי רכב מקצועיים ואמינים. חברת ברוך ובניו מזמינים אתכם ליהנות מחוויית השירות שהיא מעניקה.

    מעוניינים ביעוץ, פרטים נוספים או הצעת מחיר?

    צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

      שאלות נפוצות

      אין צורך להפסיד יום עבודה וזמן יקר – ניידת שירות של ברוך ובניו תגיע עד אליך, התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר – והניידת כבר בדרך אליכם מיד!

      המוסכים הראשיים שלנו לזגגות רכב נמצאים בפתח תקווה וברחובות, אך בתיקונים רבים, ניידת השירות שלנו מגיעה עם כל הכלים וחלקי החילוף הדרושים, לתיקון מהיר וזול – באחריות!

      הכהיית שמשות הוא תהליך ייחודי אשר כשמו כן הוא – הופך את שמשות הרכב לכהות יותר. להכהיית שמשות לרכב ישנם יתרונות רבים, בין היתר התהליך משווה לרכב מראה אלגנטי ויוקרתי וכן בעזרתו ניתן לווסת את הטמפרטורה בתוך הרכב ואף לשמור על פרטיותם של הנוסעים.

      ישנן סיבות רבות שעלולות לגרום לצורך בתיקון חלונות חשמל לרכב, רובן ככולן מתחילות בתקלה. יחד עם זאת ישנם סוגים שונים של תקלות ולכן צריך לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתיקון חלונות חשמל לרכב על מנת לאבחן נכונה את הבעיה ולתת לה מענה בו במקום. בין התקלות הנפוצות – תקלה במנוע המחובר למנגנון החשמלי, תקלה במנגנון החשמלי של החלון עצמו, תקלה בכפתורי הפיקוד אשר עלולה לפגוע במנוע.

      החברות שאנחנו עובדים איתם

      מאמרים שעשויים לעניין אותך

      סאן רוף

      סאן רוף זה שם המשחק, זה משדרג לך את חוויית הנסיעה...

      קראו עוד

      מראות לרכב

      קראו עוד

      מנגנון חלון חשמלי לרכב

      לפני שהומצא המנגנון החשמלי לחלונות, הנוסעים ברכב נאלצו לגלגל את...

      קראו עוד