אבשלום גיסין 67, פתח תקווה משה יתום 20, רחובות

מחפשים שירותי זגגות? רק ברוך ובניו

צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

    תיקון ריפוד גג לרכב

    היום איננו מצליחים לדמיין את חיינו ללא הרכב הפרטי שלנו. אנו נוהגים בו בכל מקום – בדרך לעבודה, לקניות בסופר או כאשר אנו רוצים לקחת את הילד הקטן מהגן. הרכב הופך את חיינו לקלים יותר ומאפשר לנו לנוע בקלות ממקום למקום. עם זאת, כל בעל רכב יודע שהרכב הפרטי שלו זקוק מדי פעם לתחזוקה. פעם יש צורך להחליף את הגלגל או לבצע בדיקה תקופתית אצל המוסכניק. ומעל לכל, חשוב לדאוג גם לגג של הרכב.

    חשיבותו של הגג ברכב

    לא כולנו מודעים לכך, אבל גג איכותי הוא אחד מחלקי הרכב החשובים ביותר. לא זו בלבד שהוא מגן על הנהג והנוסעים בתוך הרכב מפני גשם זלעפות או מפני קרני החזקות של השמש, הוא מיועד גם לבלום זעזועים. כך שאם אתם נוסעים בקרבת צלע ההר ואבן גדולה נוחתת על הרכב שלכם, עליכם להודות לגג המותקן בו כדי לבלום את הזעזוע. נוסף על כך, הריפוד של הגג נועד לשמור על טמפרטורה קבועה ברכב. אז בין אם אתם נוסעים בליל חורף סוער ומדליקים את המזגן על חום, או ביום קיצי חם, זכרו כי הגג הוא שעוזר לספק לכם נסיעה קרירה ומרעננת. לפיכך יש צורך לתחזק אותו לבצע מדי פעם תיקון ריפוד גג לרכב.

    אפילו גגות נשחקים לפעמים

    לאחר שימוש תכוף ואינטנסיבי ברכב, הריפוד של הגג מתחיל להיחשק. זה יכול לקרות ברכב ישן כתוצאה מעייפות החומר, או ברכב שבו נוסעים לרוב ילדים קטנים הנוטים לפזר לכלוך בכל מקום – עד כדי כך שאינכם יכולים כבר להסיר את כתמי השוקולד שנדבקו אל התקרה. מסיבה זו, חשוב לפנות לחברה מקצועית המבצעת החלפת ריפוד גג לרכב. רק חברה מקצועית ומומלצת יכולה להחליף עבורכם ריפוד איכותי ועמיד אשר ישמש אתכם לשנים ארוכות.

    החברה שתחליף לכם את הריפוד

    ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ היא חברה מקצועית המציעה מגוון רחב של שירותים לרכב. אחד השירותים הבולטים הוא תיקון ריפוד גג לרכב. אצל ברוך ובניו מחליפים את הריפוד הישן בריפוד עמיד ואיכותי המיוצר בארצות הברית הכולל אחריות למשך 5 שנים. הצוות המקצועי מבצע תיקונים אלה ואחרים במשך שנים רבות, והוא ישמח לסייע לכם בכל שאלה ובקשה.

    מעוניינים ביעוץ, פרטים נוספים או הצעת מחיר?

    צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

      שאלות נפוצות

      אין צורך להפסיד יום עבודה וזמן יקר – ניידת שירות של ברוך ובניו תגיע עד אליך, התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר – והניידת כבר בדרך אליכם מיד!

      המוסכים הראשיים שלנו לזגגות רכב נמצאים בפתח תקווה וברחובות, אך בתיקונים רבים, ניידת השירות שלנו מגיעה עם כל הכלים וחלקי החילוף הדרושים, לתיקון מהיר וזול – באחריות!

      הכהיית שמשות הוא תהליך ייחודי אשר כשמו כן הוא – הופך את שמשות הרכב לכהות יותר. להכהיית שמשות לרכב ישנם יתרונות רבים, בין היתר התהליך משווה לרכב מראה אלגנטי ויוקרתי וכן בעזרתו ניתן לווסת את הטמפרטורה בתוך הרכב ואף לשמור על פרטיותם של הנוסעים.

      ישנן סיבות רבות שעלולות לגרום לצורך בתיקון חלונות חשמל לרכב, רובן ככולן מתחילות בתקלה. יחד עם זאת ישנם סוגים שונים של תקלות ולכן צריך לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתיקון חלונות חשמל לרכב על מנת לאבחן נכונה את הבעיה ולתת לה מענה בו במקום. בין התקלות הנפוצות – תקלה במנוע המחובר למנגנון החשמלי, תקלה במנגנון החשמלי של החלון עצמו, תקלה בכפתורי הפיקוד אשר עלולה לפגוע במנוע.

      החברות שאנחנו עובדים איתם

      מאמרים שעשויים לעניין אותך

      זגגות רכב בני ברק

      זגגות רכב בני ברק - והרכב יצא מהר כמו חדש נסעתם...

      קראו עוד

      זגג רכב בראשון לציון

      כל זגג רכב בראשון לציון יגיד לכם שחשוב מאד לשמור...

      קראו עוד

      חלונות חשמל לרכב

      בתקופה בה חדשנות היא מילה נפוצה בלקסיקון שלנו, כל זכר...

      קראו עוד