אבשלום גיסין 67, פתח תקווה משה יתום 20, רחובות

מחפשים שירותי זגגות? רק ברוך ובניו

צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

    שמשות לרכב: מידע חשוב

    בזכות שמשות לרכב אנו יכולים להביט היטב במתרחש סביבנו: בין אם מדובר במכונית המנסה לעקוף אותנו על הכביש או שמא מדובר בהולך רגל המתפרץ כאשר אנו מחנים, שמשות הרכב הקדמיות והאחוריות מאפשרות לנהג להגדיל את טווח הראייה שלו ולתכנן את המסלול היטב. מה קורה כאשר אחת השמשות נסדקת? ובאילו מקרים מומלץ להכהות את השמשות? חברת ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ ישמחו לענות על שאלה ולתקן כל בעיה.

    שמשות הרכב הם מרכיב חשוב למדי, שכן הן מסייעות לנו להביט בכל המתרחש סביבנו: כדי שנוכל לנהל כראוי את הנסיעה שלנו, על השמשות להיות מתוחזקות היטב ומבריקות. מה קורה כאשר הן תקולות? פונים לחברה המתמחה בעבודות זגגות רכב כמובן! בין אם מדובר בשבר בחלון או בבעיה אחרת המובילה לבעיית ראות, אסור לתקן זאת באופן עצמאי.

    אם אחת השמשות של הרכב נסדקו או נשרטו, עליכם לפנות למוסך המתמחה בעבודות זגגות רכב. בין אם מדובר בתיקון השמשות או החלפתן באחרות, על המוסך לדעת להתאים את הפתרון לבעיה. על המוסך להיות אמין וכמובן – להחזיק במלאי שמשות שיתאים לסוגי הרכבים השונים בארץ.

    עם זאת, תיקון שמשות הרכב הוא לא הפעולה היחידה שאנשי המקצוע צריכים לדעת לבצע. למעשה, ובמידה וברצונכם לשדרג את חווית הנסיעה, עומדת בפניכם אפשרות מסקרנת למדי: הכהיית שמשות הרכב. למה הכוונה? אם אתם מעוניינים לסנן את קרני ה-UV או ליצור אווירה קרירה בפנים הרכב, השחרת השמשות של הרכב תסייע לכם להגשים את חלומכם. בנוסף, ובזכות פעולה זו, הרכב שלכם יהיה עמיד בהרבה אל מול יידוי רבנים ופריצות.

    יש שיטה דרכה ניתן להכהות את השמשות: בציפוי הדבקה לחלונות. בין אם אתם בוחרים בשיטה האלקטרו-כימית או בציפוי הננו-קרמי, את הפעולה יבצעו אנשי מקצוע בעלי ניסיון והבנה מעמיקה.

    להעניק לרכב חזות יוקרתית

    בין אם מדובר בתיקון שמשה תקולה או שמא הכהיית השמשות – אנו, בחברת ברוך ובניו – זגגות רכב ע"מ, נשמח להמליץ לכם על מגוון הפתרונות העומדים בפניכם וכמובן – לבצע אותם באיכות גבוהה.

    מעוניינים ביעוץ, פרטים נוספים או הצעת מחיר?

    צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

      שאלות נפוצות

      אין צורך להפסיד יום עבודה וזמן יקר – ניידת שירות של ברוך ובניו תגיע עד אליך, התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר – והניידת כבר בדרך אליכם מיד!

      המוסכים הראשיים שלנו לזגגות רכב נמצאים בפתח תקווה וברחובות, אך בתיקונים רבים, ניידת השירות שלנו מגיעה עם כל הכלים וחלקי החילוף הדרושים, לתיקון מהיר וזול – באחריות!

      הכהיית שמשות הוא תהליך ייחודי אשר כשמו כן הוא – הופך את שמשות הרכב לכהות יותר. להכהיית שמשות לרכב ישנם יתרונות רבים, בין היתר התהליך משווה לרכב מראה אלגנטי ויוקרתי וכן בעזרתו ניתן לווסת את הטמפרטורה בתוך הרכב ואף לשמור על פרטיותם של הנוסעים.

      ישנן סיבות רבות שעלולות לגרום לצורך בתיקון חלונות חשמל לרכב, רובן ככולן מתחילות בתקלה. יחד עם זאת ישנם סוגים שונים של תקלות ולכן צריך לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתיקון חלונות חשמל לרכב על מנת לאבחן נכונה את הבעיה ולתת לה מענה בו במקום. בין התקלות הנפוצות – תקלה במנוע המחובר למנגנון החשמלי, תקלה במנגנון החשמלי של החלון עצמו, תקלה בכפתורי הפיקוד אשר עלולה לפגוע במנוע.

      החברות שאנחנו עובדים איתם

      מאמרים שעשויים לעניין אותך

      גג נפתח לרכב

      אחת התוספות הנפוצות לרכב היא גג נפתח לרכב, או כפי...

      קראו עוד

      זגגות רכב בני ברק

      זגגות רכב בני ברק - והרכב יצא מהר כמו חדש נסעתם...

      קראו עוד

      יתרונותיו הרבים של גג נפתח לרכב

      גג נפתח לרכב ישדרג את איכות חייכם – ללא ספק. רבים...

      קראו עוד