אבשלום גיסין 67, פתח תקווה משה יתום 20, רחובות

מחפשים שירותי זגגות? רק ברוך ובניו

צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

    ציפוי חלונות לרכב

    ציפוי חלונות לרכב הינו תהליך שבו מצפים את חלונות הרכב בציפוי נוסף, לרוב ציפוי כהה יותר. כיום, על פי חוק ניתן לצפות בציפוי כהה את כל החלונות האחוריים ברכב. לביצוע העבודה כדאי ללכת לזגג רכב מקצועי ואמין בעל ניסיון ומוניטין רב.

    יתרונות ציפוי חלונות הרכב:

    אפשר לומר בוודאות שחלקנו או רובנו מבלים שעות רבות בנסיעה. נסיעה לצרכי עבודה או לצרכים אישיים אנו מוצאים עצמנו שעות רבות בכבישים בתוך הרכבים. ציפוי החלונות בכלי התחבורה מאוד דומה לתריס שיש לנו בבית, הוא מאפשר לנו פרטיות, שומר על טמפרטורה נעימה, מקטין את חדירת השמש ובכך מונע את חדירת קרני ה-UV.

    מעבר ליתרונות הבולטים אפשר לומר שהוספת ציפוי לחלונות שומרת על הרכב לאורך זמן. פחות חדירה של קרני השמש מונעת או לפחות מאטה את דהיית הריפוד במכונית וחוסכת בעלויות של צריכת הדלק – אם הטמפרטורה נמוכה יותר נדרשת פחות צריכה של קירור באמצעות המזגן שידוע כ"זולל" דלק.

    סוגי ציפויים לחלונות הרכבים:

    ציפוי לחלון ברכב יכול להתבצע על ידי השחרה בלייזר אשר דורשת פירוק החלון ממקומו והכנסתו למכונת השחרה בלייזר. כמו כן, קיימות אפשרויות אחרות לציפוי החלון ללא כל צורך בפירוק החלון. ציפויים אלו יכולים להיות בהירים עד כהים, ציפויים שחורים, ציפויים מזכוכית, ציפויים המונעים קרינה ועוד. מה שבטוח שהוספת ציפוי לחלונות המכונית מקנות לו אוטומטית מראה יוקרתי.

    אם החלטתם ללכת על מדבקה לציפוי חלונות, לכו על ציפוי ה"ננו קרמיק" זהו ללא כל ספק ציפוי החלונות הטוב בעולם.

    החלטתם לבצע ציפוי חלונות לרכב? צרו קשר עוד היום עם מוסך ברוך ובניו. ברוך ובניו מעניקים שירות אישי ואדיב לכל לקוח הכולל חדר המתנה מפנק, מחזיקים במכונת השחרת חלונות בלייזר, מבצעים מגוון ציפויים ומעסיקים זגגים מקצועיים בעלי ותק רב שנים שעוברים הכשרות מקצועיות באופן קבוע.

    לרשימת הרכבים:

    אופל, איסוזו, דייהטסו , דאצ'יה , הונדה, טויוטה, יונדאי , מזדה, מיצובישי , ניסאן, סאן יאנג, סובארו, סוזוקי, סיאט, סיטרואן, סקודה(סטנדרט) , פורד, פיאט , פיג'ו , קאיה , רנו , שברולט(סטנדרט).

    מחפשים שירותי זגגות? רק ברוך ובניו

    צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

      שאלות נפוצות

      אין צורך להפסיד יום עבודה וזמן יקר – ניידת שירות של ברוך ובניו תגיע עד אליך, התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר – והניידת כבר בדרך אליכם מיד!

      המוסכים הראשיים שלנו לזגגות רכב נמצאים בפתח תקווה וברחובות, אך בתיקונים רבים, ניידת השירות שלנו מגיעה עם כל הכלים וחלקי החילוף הדרושים, לתיקון מהיר וזול – באחריות!

      הכהיית שמשות הוא תהליך ייחודי אשר כשמו כן הוא – הופך את שמשות הרכב לכהות יותר. להכהיית שמשות לרכב ישנם יתרונות רבים, בין היתר התהליך משווה לרכב מראה אלגנטי ויוקרתי וכן בעזרתו ניתן לווסת את הטמפרטורה בתוך הרכב ואף לשמור על פרטיותם של הנוסעים.

      ישנן סיבות רבות שעלולות לגרום לצורך בתיקון חלונות חשמל לרכב, רובן ככולן מתחילות בתקלה. יחד עם זאת ישנם סוגים שונים של תקלות ולכן צריך לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתיקון חלונות חשמל לרכב על מנת לאבחן נכונה את הבעיה ולתת לה מענה בו במקום. בין התקלות הנפוצות – תקלה במנוע המחובר למנגנון החשמלי, תקלה במנגנון החשמלי של החלון עצמו, תקלה בכפתורי הפיקוד אשר עלולה לפגוע במנוע.

      החברות שאנחנו עובדים איתם

      שירותים נוספים

      זגגות רכב

      חברת ברוך ובניו מייבאת שמשות מהמפעלים המובילים בעולם על בסיס שוטף...

      קראו עוד

      שמשות לרכב – החלפה ותיקון

      חברת ברוך ובניו מייבאת שמשות מהמפעלים המובילים בעולם על בסיס שוטף...

      קראו עוד

      תיקון שמשה קדמית לרכב

      תיקון שמשה קדמית לרכב ללא החלפת השמשה מוסכי החברה מבצעים תיקון...

      קראו עוד