אבשלום גיסין 67, פתח תקווה משה יתום 20, רחובות

מחפשים שירותי זגגות? רק ברוך ובניו

צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

    מידע מקיף על סאן רוף

    סאן רוף הוא אחת התוספות הפופולריות ביותר לרכב. מה מהנה יותר מנסיעה לעבר השקיעה כאשר משב רוח נעים נכנס לתוך הרכב? הסאן רוף, הידוע גם כגג נפתח לרכב, יעניק לרכב שלכם את היוקרה הדרושה – מבלי להוציא הון על רכישת רכב חדש מהניילונים. אם גם אתם רוצים לשדרג את איכות חייכם, צרו קשר עוד היום עם ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ.

    כבישי ישראל עמוסים ברכבים פרטיים – ולא מדובר בהפתעה: במקום להיות תלויים באוטובוס, הרכב הפרטי מאפשר לנו לשלוט בסדר יומנו בקלות. מחזיקים באותו הרכב כבר מספר שנים? לא לכולנו יש את היכולת להחליף רכב פרטי פעם בשנה או שנתיים. במקום להוציא הון על רכש חדיש, נמליץ על האופציה הבאה: התקנת חלון גג נפתח ברכב.

    חלון גג נפתח, המוכר גם בתור סאן רוף, מחזיק ביתרונות רבים: מעבר לעובדה שהוא שקוף ואסתטי, ניתן אף לפתוח אותו כמו כל חלון רגיל אחר. אם אתם מעוניינים להתקין את הסאן רוף ברכב שלכם, יש לברר מספר פרטים עיקריים. ראשית, יש לברר מהו המחיר: החל מאיכות החומרים של החלון, המקום בו הוא מיוצר כמו גם תהליך ההתקנה בפועל – פרמטרים אלו ישפיעו על תמחור הסאן רוף.

    בנוסף, חשוב לברר מי יתקין עבורכם את חלון הגג. כלומר, יש לחפש את אנשי המקצוע המנוסים והאמינים ביותר לשם ביצוע עבודת ההתקנה. לצד הוותק והניסיון של בעל המקצוע, יש לשאול האם הוא מתקין מוצר זה על פי התקן וכמובן – לקבל אחריות במידה ויהיה צורך בתיקון.

    ליהנות מנופי הארץ

    הסוד כבר מזמן בחוץ: סאן רוף ברכב ישדרג את חייכם – ללא כל ספק. אם גם אתם רוצים לנסוע ברחבי הארץ וליהנות מהנוף הירוק סביבכם, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ. אנו נתקין את חלון הגג במקצועיות רבה וכמובן נדע לתקן אותו – ובהתאם לסוג הרכב שלכם.

    מעוניינים ביעוץ, פרטים נוספים או הצעת מחיר?

    צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

      שאלות נפוצות

      אין צורך להפסיד יום עבודה וזמן יקר – ניידת שירות של ברוך ובניו תגיע עד אליך, התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר – והניידת כבר בדרך אליכם מיד!

      המוסכים הראשיים שלנו לזגגות רכב נמצאים בפתח תקווה וברחובות, אך בתיקונים רבים, ניידת השירות שלנו מגיעה עם כל הכלים וחלקי החילוף הדרושים, לתיקון מהיר וזול – באחריות!

      הכהיית שמשות הוא תהליך ייחודי אשר כשמו כן הוא – הופך את שמשות הרכב לכהות יותר. להכהיית שמשות לרכב ישנם יתרונות רבים, בין היתר התהליך משווה לרכב מראה אלגנטי ויוקרתי וכן בעזרתו ניתן לווסת את הטמפרטורה בתוך הרכב ואף לשמור על פרטיותם של הנוסעים.

      ישנן סיבות רבות שעלולות לגרום לצורך בתיקון חלונות חשמל לרכב, רובן ככולן מתחילות בתקלה. יחד עם זאת ישנם סוגים שונים של תקלות ולכן צריך לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתיקון חלונות חשמל לרכב על מנת לאבחן נכונה את הבעיה ולתת לה מענה בו במקום. בין התקלות הנפוצות – תקלה במנוע המחובר למנגנון החשמלי, תקלה במנגנון החשמלי של החלון עצמו, תקלה בכפתורי הפיקוד אשר עלולה לפגוע במנוע.

      החברות שאנחנו עובדים איתם

      מאמרים שעשויים לעניין אותך

      זגגות לרכב – להתמקצע בתחום זה

      עבודת זגגות לרכב מתבססת על פרמטרים שונים: החל מתהליך אבחון התקלה ועד...

      קראו עוד

      זגג רכב בראשון לציון: שירותיו השונים של הזגג

      מחפשים זגג רכב בראשון לציון? כדי לסנן את קרני ה-UV הנכנסות...

      קראו עוד

      זגגות רכב בני ברק – לקבל שירות מקצועי

      שירותי זגגות רכב בני ברק יעניקו לכם מגוון רחב של שירותים –...

      קראו עוד