אבשלום גיסין 67, פתח תקווה משה יתום 20, רחובות

מחפשים שירותי זגגות? רק ברוך ובניו

צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

    יתרונותיו הרבים של גג נפתח לרכב

    גג נפתח לרכב ישדרג את איכות חייכם – ללא ספק. רבים כבר גילו מזמן את יתרונותיו של הגג הנפתח לרכב, המוכר גם כסאנרוף: החל מיצירת פתח אוויר נוסף ועד הנאה מהנוף הירוק סביב, מדובר בפתרון אסתטי ופונקציונלי לרכב. למה אתם מחכים? צרו קשר עוד היום עם ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ. צוות העובדים ישמח להתקין את חלון הגג ברכב שלכם וכמובן – להציע שירותי תיקון שונים בהתאם לצורך.

    אצל מרבית המשפחות, כיום, יש לפחות רכב פרטי אחד – ואפילו יותר. בין אם לצורך נסיעה לעבודה או טיולים משפחתיים בטבע – רכב פרטי מאפשר לנו להתנייד בנוחות ללא צורך להיות תלויים בתחבורה ציבורית. מעוניינים להכניס חידושים טכנולוגיים לרכב שלכם? כדי להנעים את זמן הנסיעה, כבר ברור לכולם שהתקנת גג נפתח לרכב הוא החידוש הטכנולוגי המומלץ. מה מיוחד בגג הנפתח? נבדוק זאת בקצרה:

    ראשית, בזכותו אנו נהנים ממשב רוח מרענן. במילים אחרות, על ידי פתיחת החלון תוכלו ליהנות ממזג האוויר הקיצי בחוץ. בזכות פתח האוויר הנוסף, לא רק שתיהנו מנסיעה איכותית, אלא תוכלו להרגיש נינוחים למדי – בזמן שאור טבעי נכנס לרכב ועוטף אתכם בתחושה נעימה.

    בנוסף, התקנת הגג הנפתח ברכב תעלה את הערך שלו. כלומר, לצד החזות המרשימה שהסאנרוף ייצור, תוכלו למכור בבוא הזמן את הרכב בעלות גבוהה.

    לבחור את איש המקצוע

    השתכנעתם וכעת אתם מעוניינים להתקין גג נפתח ברכב הפרטי שלכם? כעת, עליכם לחפש את בעל המקצוע המנוסה והאמין ביותר שיבצע זאת עבורכם. ראשית, מומלץ לפנות אל מכרים או בני משפחה שמותקן ברכבם סאנרוף – הרי אין חכם כבעל ניסיון. בהמשך, יהיה עליכם לברר מהו הוותק של בעל המקצוע ומה המחיר שיהיה עליכם לשלם עבור ההתקנה.

    מכל הארץ באים אלינו ומתעניינים בהתקנת גג נפתח לרכב שלכם, אל תמתינו עוד דקה – וצרו קשר עם ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ. המומחים שלנו בעלי ניסיון רב בהתקנת גג נפתח ואף מחזיקים בידע רב בעבודות זגגות רבות אחרות.

    מעוניינים ביעוץ, פרטים נוספים או הצעת מחיר?

    צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

      שאלות נפוצות

      אין צורך להפסיד יום עבודה וזמן יקר – ניידת שירות של ברוך ובניו תגיע עד אליך, התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר – והניידת כבר בדרך אליכם מיד!

      המוסכים הראשיים שלנו לזגגות רכב נמצאים בפתח תקווה וברחובות, אך בתיקונים רבים, ניידת השירות שלנו מגיעה עם כל הכלים וחלקי החילוף הדרושים, לתיקון מהיר וזול – באחריות!

      הכהיית שמשות הוא תהליך ייחודי אשר כשמו כן הוא – הופך את שמשות הרכב לכהות יותר. להכהיית שמשות לרכב ישנם יתרונות רבים, בין היתר התהליך משווה לרכב מראה אלגנטי ויוקרתי וכן בעזרתו ניתן לווסת את הטמפרטורה בתוך הרכב ואף לשמור על פרטיותם של הנוסעים.

      ישנן סיבות רבות שעלולות לגרום לצורך בתיקון חלונות חשמל לרכב, רובן ככולן מתחילות בתקלה. יחד עם זאת ישנם סוגים שונים של תקלות ולכן צריך לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתיקון חלונות חשמל לרכב על מנת לאבחן נכונה את הבעיה ולתת לה מענה בו במקום. בין התקלות הנפוצות – תקלה במנוע המחובר למנגנון החשמלי, תקלה במנגנון החשמלי של החלון עצמו, תקלה בכפתורי הפיקוד אשר עלולה לפגוע במנוע.

      החברות שאנחנו עובדים איתם

      מאמרים שעשויים לעניין אותך

      חלונות שחורים לרכב

      אם אתם מעוניינים בשירות הכהיית החלונות ברכב או חלונות שחורים...

      קראו עוד

      זגגות רכב ברחובות והסביבה

      זקוקים לשירותי זגגות רכב ברחובות ? שמתם לב לשמשה סדוקה...

      קראו עוד

      זגגות רכב תל אביב

      רכבכם הוא אחד הנכסים הגדולים שיש ברשותכם והוא בוודאי חשוב...

      קראו עוד