אבשלום גיסין 67, פתח תקווה משה יתום 20, רחובות

מחפשים שירותי זגגות? רק ברוך ובניו

צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

    חשיבותה של מראה לרכב

    מראה לרכב היא אמצעי בטיחות משמעותי; כלי בזכותו הנהג יכול לקלוט כל התרחשות – מכל זווית. מה קורה כאשר אחת המראות נסדקות או נשברות? כדי שהעיניים האחוריות של הנהג יחזרו לפעול כרגיל, יש למסור את הרכב לטיפולה של חברת ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ. ברשותנו מלאי של מראות צד מקוריות וחלופיות שיתאימו לכל רכב ולכל תקלה.

    "יש לנו עיניים בגב" – מדובר בביטוי שאנו רגילים לשמוע מהמורות בבית הספר. אבל גם נהגים יכולים לומר זאת בביטחון מלא. מדוע? בשל מראות הצד שברכב שלהם. מראות אלו מאפשרות לנהג להביט בכל המתרחש מאחוריו ובהתאם לכך לתכנן את מסלול הנסיעה או החנייה בשלמות. מה קורה כאשר אחת המראות נסדקת? כשם שאנו הולכים לרופא כאשר הראייה שלנו משתבשת, כך, עלינו למסור את הרכב לטיפול כאשר אחת המראות דורשת טיפול.

    כאשר אתם פונים אל חברת זגגות רכב, עליכם לוודא, ראשית, כי יש לעובדיה יש את הידע והציוד הנדרש לביצוע עבודת התיקון. בין אם קיבלתם המלצה מחבר או שמא הצצתם בדף העסקי של החברה, חוות הדעת תתבסס על ניסיון מרשים. כאשר את יוצרים קשר ראשוני עם החברה, עליכם להסביר את מהות הבעיה, ובהמשך אף למסור לה את הרכב – כך ניתן יהיה להתרשם מחומרת התקלה. האם צריך להחליף את זגוגית המראה עם או בלי גוף המראה? האם התיקון יתבצע ברכב פרטי או מסחרי? בהתאם לכך ופרמטרים נוספים, תוכלו לקבוע את המחיר עבור עבודת התיקון.

    לשפר את איכות הראייה

    כדי להביא את הילדים לבית הספר בבטחה, עליכם לוודא כי החלקים השונים ברכב אינם תקולים. כאשר העיניים האחוריות שלכם – המראות של הרכב – פגומות, יש למסור אותן אל ידיהן המקצועיות של עובדי ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ. לצד ניסיון משמעותי בתיקון מראות לרכב, אנו אף מחזיקים בשלל סוגי מראות שיתאימו גם לרכב שלכם.

    מחפשים שירותי זגגות? רק ברוך ובניו

    צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

      שאלות נפוצות

      אין צורך להפסיד יום עבודה וזמן יקר – ניידת שירות של ברוך ובניו תגיע עד אליך, התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר – והניידת כבר בדרך אליכם מיד!

      המוסכים הראשיים שלנו לזגגות רכב נמצאים בפתח תקווה וברחובות, אך בתיקונים רבים, ניידת השירות שלנו מגיעה עם כל הכלים וחלקי החילוף הדרושים, לתיקון מהיר וזול – באחריות!

      הכהיית שמשות הוא תהליך ייחודי אשר כשמו כן הוא – הופך את שמשות הרכב לכהות יותר. להכהיית שמשות לרכב ישנם יתרונות רבים, בין היתר התהליך משווה לרכב מראה אלגנטי ויוקרתי וכן בעזרתו ניתן לווסת את הטמפרטורה בתוך הרכב ואף לשמור על פרטיותם של הנוסעים.

      ישנן סיבות רבות שעלולות לגרום לצורך בתיקון חלונות חשמל לרכב, רובן ככולן מתחילות בתקלה. יחד עם זאת ישנם סוגים שונים של תקלות ולכן צריך לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתיקון חלונות חשמל לרכב על מנת לאבחן נכונה את הבעיה ולתת לה מענה בו במקום. בין התקלות הנפוצות – תקלה במנוע המחובר למנגנון החשמלי, תקלה במנגנון החשמלי של החלון עצמו, תקלה בכפתורי הפיקוד אשר עלולה לפגוע במנוע.

      החברות שאנחנו עובדים איתם

      מאמרים שעשויים לעניין אותך

      זגגות רכב בנס ציונה

      שירות זגגות רכב בנס ציונה הוא שירות חשוב לא פחות...

      קראו עוד

      זגגות רכב בני ברק

      זגגות רכב בני ברק - והרכב יצא מהר כמו חדש נסעתם...

      קראו עוד

      זגג רכב בראשון לציון

      כל זגג רכב בראשון לציון יגיד לכם שחשוב מאד לשמור...

      קראו עוד