אבשלום גיסין 67, פתח תקווה משה יתום 20, רחובות

מחפשים שירותי זגגות? רק ברוך ובניו

צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

    חלונות שחורים לרכב

    אם אתם מעוניינים בשירות הכהיית החלונות ברכב או חלונות שחורים לרכב עליכם לפנות לבית עסק המתמחה בזגגות רכב. בנוסף לטיפולים הרגילים של החלפת שמשות, התקנת חלון גג (סאן רוף) וציפויים לחלונות תוכלו לבקש גם לעשות חלונות שחורים לרכבכם.

    אם בעבר הדבר היה נחשב למוזר ואפל, ולעיתים בעל קונוטציה שלילית – הרי שכיום אנשים רבים מבינים את היתרונות של חלונות שחורים ברכבם וממהרים לעשות זאת. תוכלו לבצע ציפוי חלונות הרכב על ידי הדבקה , אצלנו משתמשים בשיטת ננו קרמיק שהיא השיטה המומלצת ביותר .

    חלונות שחורים לרכב ע"י זגג מומלץ

    מדוע אנשים בוחרים להכהות את חלונותיהם? לא מדובר רק בדבר אשר מוסיף יופי ועניין לרכב, מדובר במספר יתרונות בולטים אשר לא ניתן להשיג בדרך אחרת במהלך הנסיעה ברכב :

    • סינון קרינה – חלונות כהים מסננים את קרינת ה-UV המסוכנת של השמש ומונעים את סינוורה.
    • ויסות טמפרטורה – חלונות כהים מורידים את מידת ההתחממות של הרכב מן השמש ושומרים על טמפרטורה נעימה ברכב.
    • העלאת רמת הפרטיות – חלונות כהים יוצרים אווירה אינטימית ברכב ולא מאפשרים למי שעומד בחוץ לראות את המתרחש בפנים הרכב.
    • לחלונות כהים אין השפעה על האופן בו יושבי הרכב רואים את מה שמתרחש מחוץ לרכב.
    • הורדת הסיכוי כי הרכב ייפרץ משום שלא ניתן לראות את תכולתו.
    • הורדת העומס על המזגן וחיסכון בדלק.

    ברוך ובניו זגגות רכב בע"מ – שירותי זגגות מובילים

    חברת ברוך ובניו זגגות רכב בע"מ נמצאת בתחום הרכב כבר שנים ארוכות כאשר המוסך הראשון הוקם כבר לפני 50 שנים. החברה מתמחה בביצוע עבודות זגגות על שלל גווניה כגון החלפת שמשות, זגגות לכלי צמ"ה וטרקטורים , מנגנוני חשמל של חלונות הרכב, מראות לרכב, סאן רוף, תיקון שמשה קדמית ללא צורך בהחלפה , הכהיית שמשות ועוד.

    עבודות הזגגות מתבצעות בסטנדרטים הגבוהים ביותר כאשר החברה מתחייבת לעמוד בתקני בטיחות מחמירים תוך שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר. לרשותכם יעמדו חדרי המתנה נוחים ומפוארים, ניידות שירות הנותנות מענה בכל הארץ ומומחי זגגות ברמה הגבוהה ביותר.

    פנו אלינו כעת ונשמח להעניק לכם שירותי זגגות רכב מובילים

    כשרוצים להפוך את הרכב ליוקרתי יותר, זה פשוט: השקעה קטנה וצ'יק צ'ק ויש לכם חלונות שחורים לרכב. אצל ברוך ובניו זגגות רכב הצוות המקצועי מנוסה ביותר בביצוע הפעולה, בשיטות הכי מתקדמות שיש. מוזמנים לקרוא, קבלו הסבר ודגשים חשובים, שיעשו לכם סדר.

    חלונות שחורים לרכב, בואו נעשה סדר בדברים:

    חלונות שחורים לרכב מתאימים לכל רכב, רכב משפחתי, רכב שטח, רכב חברה ועוד. טווח המחירים רחב, אך ניתן לבצע את הפעולה במחיר הוגן ובביצוע מדויק. אפשר להכהות את החלונות בצורה טובה, ללא שום פשרות.

    • האם ניתן להשחיר כל חלון שרוצים – מבחינה מקצועית, אין שום בעיה להשחיר כל חלון של כל רכב, חלון בצורה מרובעת או משולשת. לא מקובל לבצע השחרה של שמשה קדמית. עלות ההשחרה לרכבים לא סטנדרטיים בדרך כלל תעלה יותר.
    • האם לצורך ההשחרה חייבים להחליף את החלון – החלונות השחורים הם החלונות המקוריים של הרכב, שעוברים תהליך מיוחד של שינוי הצבע או ציפוי.
    • האם חייבים לפרק את החלון לצורך שינוי הצבע – לא. השיטה שאנו מבצעים לא צורכת פירוק של החלונות מהרכב.
    • מה זאת אומרת ציפוי ננו – בשיטת ציפוי ננו קרמיק מצפים את החלון בשכבה דקה ביותר אך גם עמידה ביותר. אפשר לבחור את רמת ההשחרה שרוצים. בשיטה זאת אין צורך לפרק את החלון.

    ביצוע מקצוע, רק אצל זגג מקצועי

    אין מקום יותר טבעי לביצוע השחרה של חלונות לרכב, יותר מאשר זגג רכב. ואין מקום יותר וותיק ואמין מאשר ברוך ובניו זגגות רכב. חברה משפחית לשירותי זגגות, עם וותק של יותר מ-60 (!) שנה. במקום לרשותכם השחרה בציפוי ננו איכותי . תוצאות מושלמות, ניסיון עם מרבית דגמי הרכבים.

    מעוניינים ביעוץ, פרטים נוספים או הצעת מחיר?

    צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

      שאלות נפוצות

      אין צורך להפסיד יום עבודה וזמן יקר – ניידת שירות של ברוך ובניו תגיע עד אליך, התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר – והניידת כבר בדרך אליכם מיד!

      המוסכים הראשיים שלנו לזגגות רכב נמצאים בפתח תקווה וברחובות, אך בתיקונים רבים, ניידת השירות שלנו מגיעה עם כל הכלים וחלקי החילוף הדרושים, לתיקון מהיר וזול – באחריות!

      הכהיית שמשות הוא תהליך ייחודי אשר כשמו כן הוא – הופך את שמשות הרכב לכהות יותר. להכהיית שמשות לרכב ישנם יתרונות רבים, בין היתר התהליך משווה לרכב מראה אלגנטי ויוקרתי וכן בעזרתו ניתן לווסת את הטמפרטורה בתוך הרכב ואף לשמור על פרטיותם של הנוסעים.

      ישנן סיבות רבות שעלולות לגרום לצורך בתיקון חלונות חשמל לרכב, רובן ככולן מתחילות בתקלה. יחד עם זאת ישנם סוגים שונים של תקלות ולכן צריך לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתיקון חלונות חשמל לרכב על מנת לאבחן נכונה את הבעיה ולתת לה מענה בו במקום. בין התקלות הנפוצות – תקלה במנוע המחובר למנגנון החשמלי, תקלה במנגנון החשמלי של החלון עצמו, תקלה בכפתורי הפיקוד אשר עלולה לפגוע במנוע.

      החברות שאנחנו עובדים איתם

      מאמרים שעשויים לעניין אותך

      זגגות רכב בפתח תקווה

      הנך תושב פתח תקווה והסביבה, וזקוק לשירותי זגגות לרכב? חברת...

      קראו עוד

      זגגות רכב בנס ציונה

      שירות זגגות רכב בנס ציונה הוא שירות חשוב לא פחות...

      קראו עוד

      זגגות רכב בני ברק

      זגגות רכב בני ברק - והרכב יצא מהר כמו חדש נסעתם...

      קראו עוד