אבשלום גיסין 67, פתח תקווה משה יתום 20, רחובות

מחפשים שירותי זגגות? רק ברוך ובניו

צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

    חלונות כהים לרכב: דגשים חשובים

    חלונות כהים לרכב הם הפתרון המושלם לאלו מביננו הגרים במדינה שטופת שמש. לצד הגנה מפני קרני ה-UV, התקנתן של חלונות כהים ברכב יעניקו לנהג ולנוסעיו את הפרטיות והביטחון הנדרשים בעת הנסיעה – בין אם מפני פריצות ובין אם מדובר בסנוור לאורך הדרך. בהתאם לכך, ובמידה וגם אתם מעוניינים בהכהיית החלונות לרכב הפרטי שלכם, עשו טובה לעצמכם ולילדיכם וצרו קשר עוד היום לחברת ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ. אנו נדאג כי בריאותכם וביטחונכם יישמר על ידי התקנת חלונות עם ציפוי איכותי.

    במדינות חמות כמו ישראל, נדרשים יצירתיות ומחשבה רבה כדי להשיג הגנה מפני השמש. כאשר מדובר בנהיגה לעבודה או בטיול משפחתי בסופ"ש, נמליץ על הפתרון האיכותי הבא: הכהיית החלונות ברכב. למה הכוונה? מדובר, למעשה, בתהליך עבודה בתנאים סטריליים – על ידי אנשי המקצוע המנוסים ביותר. לאורך תהליך העבודה, אנשי המקצוע מצפים את חלונות הרכב כך שלא ייווצרו עליהם בועות – וללא צורך בפירוק החלון עצמו.

    התוצאה של תהליך העבודה תשפר, ראשית, את איכות הנהיגה שלכם, שכן היא תמנע את הסנוור של קרני השמש. בנוסף, היא תסנן את קרינת ה-UV וכמובן – תפחית את תחושת החום בתוך הרכב.

    השחרת החלונות, כאמור, נושאת יתרונות רבים כאשר המרכזי שבהם הוא עמידה בתקנות משרד התחבורה. במילים אחרות, ציפוי החלונות היא פעולה חוקית, וכאשר היא מתבצעת באופן מוקפד ומדויק – היא תוביל לתוצאות הרצויות.

    מתעניינים בהשחרת החלונות לרכב שלכם? ניתן לבצע זאת באמצעות השיטה המומלצת של ציפוי חלונות תוך שימוש בננו קרמיק  מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי הדרך העדיפה עבור הרכב שברשותכם.

    ליהנות מפירות העבודה

    במידה ובחרתם בשירות הכהיית רכב בשיטת ננו קרמי, צוות המומחים של ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ ישמח לסייע לכם בכך: החל מהתאמת הציפוי לסוג וגודל החלון ועד ביצוע עבודה בפועל – אנו מציעים שירותים מקצועיים ואמינים.

    מעוניינים ביעוץ, פרטים נוספים או הצעת מחיר?

    צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

      שאלות נפוצות

      אין צורך להפסיד יום עבודה וזמן יקר – ניידת שירות של ברוך ובניו תגיע עד אליך, התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר – והניידת כבר בדרך אליכם מיד!

      המוסכים הראשיים שלנו לזגגות רכב נמצאים בפתח תקווה וברחובות, אך בתיקונים רבים, ניידת השירות שלנו מגיעה עם כל הכלים וחלקי החילוף הדרושים, לתיקון מהיר וזול – באחריות!

      הכהיית שמשות הוא תהליך ייחודי אשר כשמו כן הוא – הופך את שמשות הרכב לכהות יותר. להכהיית שמשות לרכב ישנם יתרונות רבים, בין היתר התהליך משווה לרכב מראה אלגנטי ויוקרתי וכן בעזרתו ניתן לווסת את הטמפרטורה בתוך הרכב ואף לשמור על פרטיותם של הנוסעים.

      ישנן סיבות רבות שעלולות לגרום לצורך בתיקון חלונות חשמל לרכב, רובן ככולן מתחילות בתקלה. יחד עם זאת ישנם סוגים שונים של תקלות ולכן צריך לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתיקון חלונות חשמל לרכב על מנת לאבחן נכונה את הבעיה ולתת לה מענה בו במקום. בין התקלות הנפוצות – תקלה במנוע המחובר למנגנון החשמלי, תקלה במנגנון החשמלי של החלון עצמו, תקלה בכפתורי הפיקוד אשר עלולה לפגוע במנוע.

      החברות שאנחנו עובדים איתם

      מאמרים שעשויים לעניין אותך

      הכהיית חלונות לרכב

      בימים חמים, בנסיעות ארוכות, או פשוט כדי לשוות לרכב מראה...

      קראו עוד

      החלפת שמשות לרכב

      במידה והשמשה או חלק ממנה התנפצו או כאשר ישנה פגיעה...

      קראו עוד

      גג נפתח לרכב

      אחת התוספות הנפוצות לרכב היא גג נפתח לרכב, או כפי...

      קראו עוד