אבשלום גיסין 67, פתח תקווה משה יתום 20, רחובות

מחפשים שירותי זגגות? רק ברוך ובניו

צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

    חלונות גג סאנרופים לרכבים

    חלונות גג סאנרופים לרכבים הם דבר אשר אנשים רבים חולמים עליו אך לא תמיד הוא נמצא בהישג ידם. במידה והרכב כבר הגיע עם סאנרוף יכול אותו אדם ליהנות מן היתרונות הרבים הטמונים בחלון הגג. במידה והרכב הגיע ללא סאנרוף תצטרכו למצוא מוסך אשר יכול לבצע התקנה של חלונות גג לרכבים. מרבית המוסכים אינם מציעים שירות זה ואלה שכן מציעים זאת עלולים לגרום נזק לרכב בשל חוסר ניסיון. זו הסיבה מדוע חשוב להקפיד כי את התקנת הסאנרוף יבצע אך ורק מוסך בעל ניסיון עשיר בזגגות והתקנת סאנרופים לרכבים.

    התקנת חלונות גג סאנרופים לרכבים

    חברת ברוך ובניו זגגות רכב בע"מ קיימת כבר מעל 50 שנים ועסקה בכל מגוון השירותים הקיימים בתחום הזגגות לרכב. ניסיונה העשיר בהתקנת ותיקון סאנרופים, השחרת חלונות, זגגות, הכהיית שמשות ושירותי אחרים כמו גם מספר הלקוחות הרב אשר זכו לשירות מקצועי מצביעים כי זהו המקום בו תוכלו להיות בטוחים כי תקבלו שירות התקנה מעולה. החברה מבצעת הן התקנה חדשה ברכבים ללא סאנרוף והן תיקון של סאנרופים קיימים.

    מדוע כדאי לבצע אצלנו התקנת סאנרוף?

    • העלאת שווי הרכב.
    • הענקת מראה יוקרתי ומיוחד לרכב.
    • אוורור נוח של הרכב בזמן נסיעה.
    • כניסה של יותר אור טבעי לרכב.
    • מאפשר ליושבי הרכב לצפות בשמיים והכוכבים בעת הנסיעה.
    • מאפשר לפתוח חלון בזמן הנסיעה בלי הרעש שיש בזמן פתיחת החלונות האחרים.

    ברוך ובניו זגגות רכב בע"מ – סאנרוף לכל רכב

    ברוכים הבאים אל האתר של ברוך ובניו זגגות רכב בע"מ – החברה המובילה בישראל לזגגות רכב. אצלנו תקבלו יחס חם ואישי ולצד ייעוץ אמין וביצוע מקצועי של מגוון שירותים. אנו מעסיקים את בעלי המקצוע הטובים ביותר אשר מסייעים לנו לשמור על מוניטין של חברה מובילה בתחומה. ברוך ובניו זגגות רכב בע"מ לא מתפשרים לרגע אפילו על הפרט הקטן ביותר ומקפידים כי כל תיקון והתקנה יתבצעו על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר.

    מעוניינים בשירות זה? רק ברוך ובניו

    צור איתנו קשר עכשיו!

      שאלות נפוצות

      אין צורך להפסיד יום עבודה וזמן יקר – ניידת שירות של ברוך ובניו תגיע עד אליך, התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר – והניידת כבר בדרך אליכם מיד!

      המוסכים הראשיים שלנו לזגגות רכב נמצאים בפתח תקווה וברחובות, אך בתיקונים רבים, ניידת השירות שלנו מגיעה עם כל הכלים וחלקי החילוף הדרושים, לתיקון מהיר וזול – באחריות!

      הכהיית שמשות הוא תהליך ייחודי אשר כשמו כן הוא – הופך את שמשות הרכב לכהות יותר. להכהיית שמשות לרכב ישנם יתרונות רבים, בין היתר התהליך משווה לרכב מראה אלגנטי ויוקרתי וכן בעזרתו ניתן לווסת את הטמפרטורה בתוך הרכב ואף לשמור על פרטיותם של הנוסעים.

      ישנן סיבות רבות שעלולות לגרום לצורך בתיקון חלונות חשמל לרכב, רובן ככולן מתחילות בתקלה. יחד עם זאת ישנם סוגים שונים של תקלות ולכן צריך לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתיקון חלונות חשמל לרכב על מנת לאבחן נכונה את הבעיה ולתת לה מענה בו במקום. בין התקלות הנפוצות – תקלה במנוע המחובר למנגנון החשמלי, תקלה במנגנון החשמלי של החלון עצמו, תקלה בכפתורי הפיקוד אשר עלולה לפגוע במנוע.

      החברות שאנחנו עובדים איתם

      שירותים נוספים

      ציפוי חלונות לרכב

      ציפוי חלונות לרכב הינו תהליך שבו מצפים את חלונות הרכב...

      קראו עוד

      מנועים לחלונות חשמל לרכב

      חברת ברוך ובניו בע"מ פיתחה את המעבדה הגדולה בארץ לשיפוץ ותיקון מנועים חלונות...

      קראו עוד

      חלונות גג סאנרופים לרכבים

      חלונות גג סאנרופים לרכבים הם דבר אשר אנשים רבים חולמים...

      קראו עוד