אבשלום גיסין 67, פתח תקווה משה יתום 20, רחובות

מחפשים שירותי זגגות? רק ברוך ובניו

צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

    זגגות רכב – לפנות אל הגורמים המוסמכים

    עבודות זגגות רכב כוללות את הפעולות הבאות: החלפת שמשות לרכב, תיקון מראות לרכב, התקנת סאנרוף – לצד פעולות רבות נוספות. בשל כך, ובכדי שפעולות אלו יתבצעו על הצד הטוב ביותר מומלץ לפנות אל חברת ברוך ובניו – זגגות רכב ע"מ: לאורך 60 שנות פעילותינו, אנו מציבים חזון עבודה איכותי ולא מתפשר; סטנדרט עבודה הבא לידי ביטוי בכל תיקון או החלפה שאנו מבצעים. אתם מוזמנים לבוא ולהתרשם מהמוסכים ומהמוצרים המתקדמים שלנו.

    מרכז הארץ הוא אחד האזורים העמוסים ביותר מבחינת צפיפות כלי התחבורה. לאור העובדה שרכישת רכב פרטי הוא כבר לא עניין של מה בכך, רבים מאתנו מעוניינים לשפר את איכות חיינו – ולהתנייד באיכות ובנינוחות. במקביל, ישנם היבטים רבים המשפיעים על איכות הנסיעה – כאשר המצב הפיזי של הרכב הוא אחד המרכזיים שבהם.

    כאשר אתם מזהים תקלה באחד מחלקי הרכב, מדובר במצב שיש ביכולתו להשפיע על איכות הנהיגה. עובדה זו היא בהחלט מסכנת חיים. רוצים לדעת באילו מקרים יש לפנות אל אנשי מקצוע המתמחים בזגגות רכב? ראשית, כאשר אתם מזהים דליפת מים אל תוך הרכב. מצב זה יכול להצביע, בין היתר, על חלון שלא נאטם כראוי. מעבר לכך, וכאשר אתם מבחינים ברעש המזכיר רוחות בעת הנסיעה, מומלץ לברר זאת מול מביני דבר המוסמכים לכך.

    מנגנון פתיחת החלונות של הרכב איננו עובד כרגיל? שמשת הרכב נסדקה והיא משבשת את הראייה בעת הנהיגה? כאשר מתעוררות בעיות אלו ואחרות, יש לפנות אל אנשי מקצוע המתמחים בעבודות זגגות רכב. עובדים אלו יידעו לאבחן היטב את התקלה ולתקן אותה תוך שימוש בציוד המתקדם והאיכותי ביותר.

    להציג את אפשרויות התיקון

    תחום זגגות הרכב כולל בתוכו מגוון שירותים, בזכותם כל אחד ואחת יכולים למצוא את הפתרון הנדרש. אם גם אתם זקוקים לפתרון בתחום זה, יש להרים טלפון אל חברת ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ: אנו מציעים מגוון אפשרויות תיקון – תוך התחשבות בתקציב שלכם.

    מעוניינים ביעוץ, פרטים נוספים או הצעת מחיר?

    צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

      שאלות נפוצות

      אין צורך להפסיד יום עבודה וזמן יקר – ניידת שירות של ברוך ובניו תגיע עד אליך, התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר – והניידת כבר בדרך אליכם מיד!

      המוסכים הראשיים שלנו לזגגות רכב נמצאים בפתח תקווה וברחובות, אך בתיקונים רבים, ניידת השירות שלנו מגיעה עם כל הכלים וחלקי החילוף הדרושים, לתיקון מהיר וזול – באחריות!

      הכהיית שמשות הוא תהליך ייחודי אשר כשמו כן הוא – הופך את שמשות הרכב לכהות יותר. להכהיית שמשות לרכב ישנם יתרונות רבים, בין היתר התהליך משווה לרכב מראה אלגנטי ויוקרתי וכן בעזרתו ניתן לווסת את הטמפרטורה בתוך הרכב ואף לשמור על פרטיותם של הנוסעים.

      ישנן סיבות רבות שעלולות לגרום לצורך בתיקון חלונות חשמל לרכב, רובן ככולן מתחילות בתקלה. יחד עם זאת ישנם סוגים שונים של תקלות ולכן צריך לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתיקון חלונות חשמל לרכב על מנת לאבחן נכונה את הבעיה ולתת לה מענה בו במקום. בין התקלות הנפוצות – תקלה במנוע המחובר למנגנון החשמלי, תקלה במנגנון החשמלי של החלון עצמו, תקלה בכפתורי הפיקוד אשר עלולה לפגוע במנוע.

      החברות שאנחנו עובדים איתם

      מאמרים שעשויים לעניין אותך

      זגגות רכב

      חברת ברוך ובניו מייבאת שמשות מהמפעלים המובילים בעולם על בסיס שוטף...

      קראו עוד

      חלונות שחורים לרכב

      אם אתם מעוניינים בשירות הכהיית החלונות ברכב או חלונות שחורים...

      קראו עוד

      מראות לרכב

      אתה נוסע בכביש וחולם בהקיץ או שעשית טעות והתקרבת יותר...

      קראו עוד