אבשלום גיסין 67, פתח תקווה משה יתום 20, רחובות

מחפשים שירותי זגגות? רק ברוך ובניו

צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

    זגגות רכב ברחובות והסביבה

    זקוקים לשירותי זגגות רכב ברחובות ? שמתם לב לשמשה סדוקה או שברצונכם להתקין סאן רוף ? הגיע הזמן למצוא שירות זגגות מוביל באזורכם. שירותי הזגגות נועדו הן לתקן בעיות ברכב הקשורות למראות, שמשות וחלונות והן על מנת להוסיף מראה ייחודי לרכב כמו חלון גג או חלונות שחורים. בעוד אלמנטים אלה נועדו בעיקר ליופי הרי שנושא השמשות הוא נושא בטיחותי משמעותי. מפגע בשמשה עשוי להוביל למספר בעיות, החל מהסחת דעתו של הנהג, הגדלת הסנוור במהלך הנסיעה והעלאת הסבירות כי השמשה תתנפץ כתוצאה מפגיעה של חפץ כלשהו.

    שירותי זגגות רכב ברחובות

    כאמור זגגות רכב לא נוגעת לתיקון שמשות בלבד. תוכלו לבצע גם תיקון סאן רוף ברכבכם במידה וברצונכם ליהנות מן הבריזה בחוץ במהלך הנסיעה. כניסת האוויר מגג הרכב יוצרת סירקולציית אוויר טובה ונעימה אשר אינה נושבת בפניכם (כמו שקורה כאשר פותחים חלון) אלא נכנסת בצורה נעימה וחלקה לחלל הרכב. בנוסף לכניסת אוויר ואור טבעי דרך חלון הגג, הסאן רוף מהווה תוספת עיצובית יפה אשר מוסיפה לערכו של הרכב.
    רכבים אשר הסאן רוף מותקן בהם וודאי מבינים את היתרונות הרבים שבו אך לעיתים תיתקלו בבעיה כמו מנגנון שאינו מגיב, מנוע סאן רוף שהפסיק לעבוד או נזילה כלשהי המאפשרת חדירת מים לפנים הרכב. על מנת להחזיר את הסאן רוף למצב תקין פנו כעת אל ברוך ובניו.

    ברוך ובניו זגגות רכב בע"מ – פתרון קל לכל בעיה

    לא כל טיפול ברכב צריך להיות ארוך ומסובך. על ידי שימוש בטכנולוגיות חדשות ברוך ובניו זגגות רכב בע"מ שיפרו את שירת הלקוחות, קיצרו את זמן ההמתנה וגם הנעימו אותו על ידי יצירת אזור המתנה ממוזג, נוח ומתקדם.

    במידת הצורך נעמיד לרשותכם ניידת שירות אשר תגיע עד ביתך ותבצע את התיקונים הנדרשים. אנו משתמשים במוצרים האיכותיים ביותר העומדים בתקנים מחמירים ונשמח לבצע עבורכם:

    • התקנת מראות צד.
    • תיקון והתקנת מנגנונים חשמליים לחלונות.
    • חלונות שחורים.
    • תיקון שריטות בשמשה והחלפת שמשות.
    • ועוד.

    מעוניינים ביעוץ, פרטים נוספים או הצעת מחיר?

    צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

      שאלות נפוצות

      אין צורך להפסיד יום עבודה וזמן יקר – ניידת שירות של ברוך ובניו תגיע עד אליך, התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר – והניידת כבר בדרך אליכם מיד!

      המוסכים הראשיים שלנו לזגגות רכב נמצאים בפתח תקווה וברחובות, אך בתיקונים רבים, ניידת השירות שלנו מגיעה עם כל הכלים וחלקי החילוף הדרושים, לתיקון מהיר וזול – באחריות!

      הכהיית שמשות הוא תהליך ייחודי אשר כשמו כן הוא – הופך את שמשות הרכב לכהות יותר. להכהיית שמשות לרכב ישנם יתרונות רבים, בין היתר התהליך משווה לרכב מראה אלגנטי ויוקרתי וכן בעזרתו ניתן לווסת את הטמפרטורה בתוך הרכב ואף לשמור על פרטיותם של הנוסעים.

      ישנן סיבות רבות שעלולות לגרום לצורך בתיקון חלונות חשמל לרכב, רובן ככולן מתחילות בתקלה. יחד עם זאת ישנם סוגים שונים של תקלות ולכן צריך לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתיקון חלונות חשמל לרכב על מנת לאבחן נכונה את הבעיה ולתת לה מענה בו במקום. בין התקלות הנפוצות – תקלה במנוע המחובר למנגנון החשמלי, תקלה במנגנון החשמלי של החלון עצמו, תקלה בכפתורי הפיקוד אשר עלולה לפגוע במנוע.

      החברות שאנחנו עובדים איתם

      מאמרים שעשויים לעניין אותך

      זגגות רכב בנס ציונה

      שירות זגגות רכב בנס ציונה הוא שירות חשוב לא פחות...

      קראו עוד

      מנגנון חלון חשמלי לרכב

      לפני שהומצא המנגנון החשמלי לחלונות, הנוסעים ברכב נאלצו לגלגל את...

      קראו עוד

      חלונות חשמל לרכב

      בתקופה בה חדשנות היא מילה נפוצה בלקסיקון שלנו, כל זכר...

      קראו עוד