אבשלום גיסין 67, פתח תקווה משה יתום 20, רחובות

מחפשים שירותי זגגות? רק ברוך ובניו

צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

    זגגות רכב בפתח תקווה

    הנך תושב פתח תקווה והסביבה, וזקוק לשירותי זגגות לרכב? חברת ברוך ובניו, ישמחו לתת לכם שירות זגגות רכב בפתח תקווה.

    לחברת ברוך ובניו יש מוסך שירות זגגות רכב בפתח תקווה. חברת ברוך ובניו חושבת על הלקוחות, ולכן סידרה לציבור הלקוחות חדרי המתנה נוחים ומפוארים במוסך.

    במוסך תוכלו לקבל את כל שירותי זגגות הרכב להם אתם זקוקים.  החל מהחלפת שמשות הרכב, ועד התקנת חלון בגג הרכב. לחברה יש את מלאי הזכוכיות, וציוד מקצועי.  במוסך החברה בפתח תקווה תוכלו לקבל שירותים נוספים לרכב כמו: מיגון רכבים, שירות זגגות לטרקטורים. במוסך שלנו יש מלאי זכוכיות יד שנייה, על מנת לחסוך לכם בעלות התיקון. שירות זגגות רכב שלנו נעשה באיכות עבודה גבוה מאוד.

    אנו עובדים עם מיטב חברות הביטוח הקיימות בשוק הישראלי. כמו כן, אנו עובדים עם חברת סקורטיס המבטחת טרקטורים.

    במוסך שלנו, ניתן גם לתקן את המראות של הרכב, ואת פנסי הרכב. אנו מתמחים בשיפוץ המראה, בטכניקה המתקנת את זגוגית המראה, ללא צורך בהחלפת הזכוכית. טכניקה זו תחסוך לכם זמן וכסף רב. במוסך החברה יש גם מלאי של מראות יד שנייה, על מנת לחסוך לכם כסף.

    מיקום המוסך בפתח תקווה, הינו פתרון נוח לתושבי המושבים באזור, ואף לתושבי ישובים בשומרון, אשר זקוקים לשירות זגגות רכב. תושבי הישובים המעוניינים למגן את רכבם מפני אבנים, בקבוקי תבערה, וירי, מוזמנים להגיע למוסך בפתח תקווה, שם נמגן את רכבם בצורה יעילה ומקצועית, עם מיטב הציוד בתחום.

    תושבי מושבים באזור, ומי שזקוקים לשירות זגגות עבור טרקטור, מוזמנים להגיע אל מוסך החברה בפתח תקווה, ואנו נדאג לתיקון הטרקטור.

    אנו מספקים ניידות שירות עד הבית, אשר יגיעו לכל יישוב ומושב באזור.

    זקוקים לשירות זגגות רכב? אנא צרו עימנו קשר, או השאירו את פרטיכם באתר, ונשוב אליכם בהקדם.

    מעוניינים בשירות זה? רק ברוך ובניו

    צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

      שאלות נפוצות

      אין צורך להפסיד יום עבודה וזמן יקר – ניידת שירות של ברוך ובניו תגיע עד אליך, התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר – והניידת כבר בדרך אליכם מיד!

      המוסכים הראשיים שלנו לזגגות רכב נמצאים בפתח תקווה וברחובות, אך בתיקונים רבים, ניידת השירות שלנו מגיעה עם כל הכלים וחלקי החילוף הדרושים, לתיקון מהיר וזול – באחריות!

      הכהיית שמשות הוא תהליך ייחודי אשר כשמו כן הוא – הופך את שמשות הרכב לכהות יותר. להכהיית שמשות לרכב ישנם יתרונות רבים, בין היתר התהליך משווה לרכב מראה אלגנטי ויוקרתי וכן בעזרתו ניתן לווסת את הטמפרטורה בתוך הרכב ואף לשמור על פרטיותם של הנוסעים.

      ישנן סיבות רבות שעלולות לגרום לצורך בתיקון חלונות חשמל לרכב, רובן ככולן מתחילות בתקלה. יחד עם זאת ישנם סוגים שונים של תקלות ולכן צריך לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתיקון חלונות חשמל לרכב על מנת לאבחן נכונה את הבעיה ולתת לה מענה בו במקום. בין התקלות הנפוצות – תקלה במנוע המחובר למנגנון החשמלי, תקלה במנגנון החשמלי של החלון עצמו, תקלה בכפתורי הפיקוד אשר עלולה לפגוע במנוע.

      החברות שאנחנו עובדים איתם

      מאמרים שעשויים לעניין אותך

      זגג רכב בפתח תקווה

      אם אתם זקוקים לשרותיו של זגג רכב בפתח תקווה והסביבה,...

      קראו עוד

      תיקון סאנרוף / חלון גג

      מהו חלון גג או סאנרוף? למה הוא משמש? מה קורה...

      קראו עוד

      שמשות לרכב החלפה ותיקון

      קראו עוד