אבשלום גיסין 67, פתח תקווה משה יתום 20, רחובות

מחפשים שירותי זגגות? רק ברוך ובניו

צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

    חלונות כהים לרכב

    רוב האנשים רוצים חלונות כהים ברכב שלהם, חלק מהאנשים רוצים זאת כדי להיטיב עם מראה הרכב שלהם ויש כאלה שרוצים דווקא להרגיש פרטיות, אך הרוב הכללי מעדיף חלונות כהים כדי להסתתר מן השמש הקופחת המזיקה גם לכם וגם לריפודים של הרכב שלכם וחודרת לרכב שלכם, ומעלה את הטמפרטורה ברכב שלכם, ויש גם כאלה שחושבים על הבטיחות במקרה של שבירת השמשות וניפוצן.

    החוק מאפשר, החל משנת 2005, התקנת חלונות כהים, בחלק האחורי  צדדי של הרכב שלכם. ישנה אפשרות של מדבקות לרכב, השחמת חלונות, צריבה בתנור, צביעה, לייזר וטבילה.

    ציפוי חלונות כהה לרכב הווה אומר סינון קרינה מלא, בלי כל קשר לרמת כהות הציפוי, זה גורם להפחית את הטמפרטורה אשר תחדור מן החלון של הרכב שלכם, למיגון חלון בטיחותי, מכיוון שהוא מונע את פיזור הרסיסים בזמן שבירת הזכוכית, וכמובן – פרטיות, כולכם בוודאי אוהבים פרטיות… חלונות כהים מונע סנוור ובוהק על מסכים, חשוב מאוד לבחור חברה אחראית ומנוסה בתחום, חברה שיש לה המלצות. אם אתם הולכים על השיטה של הדבקת מדבקות – כדאי שתבחרו במדבקות אמריקאיות ושיהיו עבות במיוחד, אלו הן מהסוג הטוב להכהיית החלונות עבור הרכב שלכם.

    לא כדאי להתפשר על מישהו חובבן, שישים לכם סתם מדבקות לא טובות והמדבקות עשויות לדהות במהירות. אומנם הוא יעשה לכם מחיר טוב, אבל כידוע – הזול עולה ביוקר…

    חברת ברוך ובניו מתמחה בתחום חלונות כהים לרכב ועובדת עם החברות הכי טובות ועם יצרני הרכב ועם המובילים בשוק, כדי לעמוד בתקנים של משרד התחבורה לחלונות כהים.

    חברת ברוך ובניו עובדת בשיטה של ציפוי חלונות ננו קרמיק , השיטה הטכנולוגית והמתקדמת ביותר . צוות חברת ברוך ובניו מזמין אתכם לחברה, על מנת להתרשם מביצועי החברה.

    התקנת חלונות שחורים לרכב

    כשרוצים להפוך את הרכב ליוקרתי יותר, זה פשוט: השקעה קטנה וצ'יק צ'ק ויש לכם חלונות שחורים לרכב. אצל ברוך ובניו זגגות רכב הצוות המקצועי מנוסה ביותר בביצוע הפעולה, בשיטות הכי מתקדמות שיש. מוזמנים לקרוא, קבלו הסבר ודגשים חשובים, שיעשו לכם סדר.

    חלונות שחורים לרכב, בואו נעשה סדר בדברים

    חלונות שחורים לרכב מתאימים לכל רכב, רכב משפחתי, רכב שטח, רכב חברה ועוד. טווח המחירים רחב, אך ניתן לבצע את הפעולה במחיר הוגן ובביצוע מדויק. אפשר להכהות את החלונות בצורה טובה, ללא שום פשרות.

    • האם ניתן להשחיר כל חלון שרוצים – מבחינה מקצועית, אין שום בעיה להשחיר כל חלון של כל רכב, חלון בצורה מרובעת או משולשת. לא מקובל לבצע השחרה של שמשה קדמית (ניתן לבצע השחרה של שמשה אחורית). עלות ההשחרה לרכבים לא סטנדרטיים בדרך כלל תעלה יותר.
    • האם לצורך ההשחרה חייבים להחליף את החלון – החלונות השחורים הם החלונות המקוריים של הרכב, שעוברים תהליך מיוחד של שינוי הצבע או ציפוי.
    • האם חייבים לפרק את החלון לצורך שינוי הצבע – אפשר, אבל לא חייבים לפרק את החלון. זה תלוי בשיטה שבה בוחרים. שיטת השחרה שכוללת פירוק והרכבה עולה יותר בגלל מרכיב העבודה.
    • מה זאת אומרת ציפוי ננו – בשיטת ציפוי ננו קרמיק מצפים את החלון בשכבה דקה יותר אך גם עמידה ביותר. אפשר לבחור את רמת ההשחרה שרוצים. בשיטה זאת אין צורך לפרק את החלון.

    ביצוע מקצוע, רק אצל זגג מקצועי

    אין מקום יותר טבעי לביצוע השחרה של חלונות לרכב, יותר מאשר זגג רכב. ואין מקום יותר וותיק ואמין מאשר ברוך ובניו זגגות רכב. חברה משפחית לשירותי זגגות, עם וותק של יותר מ-60 (!) שנה. במקום לרשותכם השחרה בציפוי ננו איכותי. תוצאות מושלמות, ניסיון עם מרבית דגמי הרכבים.

    השחרת חלונות לרכב

    השחרת חלונות לרכב הפכה לשירות פופולרי הניתן על ידי זגגות רכב, המציע יתרונות רבים לבעלי רכב. מעבר למשיכה האסתטית, חלונות כהים לרכב מציעים יתרונות במונחים של פרטיות, הגנת מקרני השמש וחוויית נסיעה משופרת. חווית נהיגה חלקה ומהנה מושפעת מגורמים שונים, ביניהם עוצמת המנוע ואיכות הגלגלים. עם זאת, ישנם היבטים נוספים שיכולים לשפר עוד יותר את הזמן שלך בכביש, כגון צביעת חלונות הרכב שלך. צביעת חלונות דורשת מומחיות, דיוק וידע, ולכן יש חשיבות מכרעת להיעזר במומחים מקצועיים.

    השחרת חלונות לרכב  מה יקרה אם נבחר בעל מקצוע לא מנוסה או ציפוי זול יותר ?

    השחרת חלונות לרכב היא בחירה פופולרית עבור בעלי רכבים המעוניינים לשפר את חווית הנהיגה שלהם ולשפר את הפרטיות. עם זאת, חשוב להבין את ההשלכות שעלולות להיווצר אם לתהליך ייבחר איש מקצוע חסר ניסיון או ציפוי זול יותר. בחירה בציפוי זול עלולה לגרום לשימוש בחומרים באיכות נמוכה. ציפוי נחות נוטה לדהות, לשנות צבע ולהתקלף לאורך זמן, במיוחד כאשר הם נחשפים לקרני ה-UV של השמש. זה לא רק מקטין את מראה המכונית שלך אלא גם מפחית את יעילות הגוון בחסימת קרני UV המזיקות וחום.  בנוסף, ציפויים זולים יותר עשויים להיעדר את המאפיינים הדרושים כדי לספק הפחתת חום וסנוור נאותים. ציפוי איכותי נועד למזער הצטברות חום בתוך הרכב, ולשמור על הפנים קריר ונוח יותר. גם בתהליך ההסרה של ציפוי זול ולא יעיל הם משאירים שכבות של דבק על החלון ומצב כזה יביא איתו הוצאה נוספת להסרת שאריות הדבקים.

    מחיר אל מול תועלת

    חשוב לציין כי השחרת חלונות לרכב היא הליך זול יחסית המעניק יתרונות רבים לנהגים, למרות מחירו הנוח לכל כיס.  היתרונות שהוא מספק הופכים אותו להשקעה משתלמת עבור הנהגים. הוא משפר את נוחות הנסיעה, מגן על פנים הרכב, משפר את הבטיחות והביטחון ומקדם רווחה כללית. יתרה מכך, אורך החיים של חלונות כהים מבטיח שניתן ליהנות מהיתרונות הללו לתקופה ממושכת. במידה ואתם מעוניינים בשירות פנו לברוך ובניו זגגות בע"מ.

    חלונות כהים לרכב

    חלונות כהים לרכב לא רק מוסיפים נופך של סגנון לרכב שלך אלא גם מספקים יתרונות רבים שיכולים לשפר מאוד את חווית הנהיגה. בין אם אתם מחפשים פרטיות משופרת, הגנה מפני קרני השמש המזיקות או טמפרטורת פנים נוחה יותר, חלונות כהים מציעים פתרון מעולה לכל אלה. זגג רכב המתמחה בשירותי חלונות רכב יכול להתקין סרטי גוון באיכות גבוהה על חלונות הרכב שלכם.

    יתרונות של חלונות כהים לרכב

    אחד היתרונות העיקריים של חלונות כהים לרכב הוא הגברת הפרטיות. עם חלונות כהים לרכב, אתם יכולים ליהנות מרמה גבוהה יותר של בידוד בתוך הרכב. עוברי אורח וגנבים פוטנציאליים יתקשו לראות פנימה, ויציעו לכם שקט נפשי וביטחון נוסף. בין אם  אתם חונים ברחוב סואן בעיר או במיקום מרוחק, חלונות כהים מעניקים תחושת פרטיות, מגנים על החפצים האישיים ומבטיחים סביבה מאובטחת יותר. יתרון נוסף של חלונות כהים לרכב הוא יכולתם לחסום כמות משמעותית מקרני ה-UV המזיקות של השמש. קרניים אלו עלולות לגרום לנזק לעור ולעיניים שלך, כמו גם להביא לדהייה של אביזרי פנים הרכב.  בנוסף, חלונות כהים יכולים להפחית באופן משמעותי את כמות החום הנכנס לרכב, ולשמור על הפנים קריר ונוח יותר. בימי הקיץ החמים, קרני השמש עלולות להפוך את המכונית שלכם לחמה ביותר, מה שהופך אותה לא נעימה בלשון המעטה. חלונות כהים עוזרים לחסום חלק מחום השמש, מפחיתים את הטמפרטורה בפנים וממזערים את הצורך במיזוג אוויר חזק. זה לא רק משפר את הנוחות שלך אלא גם חוסך באנרגיה ומפחית את צריכת הדלק.

    ברוך ובניו הבחירה הנכונה

    חלונות כהים לרכב הוא פתרון בעל ערך עבור אנשים המבקשים לשפר את חווית הנהיגה שלהם. על ידי סינון יעיל של קרני השמש, שמירה על פרטיות הנוסע וחיזוק חלונות מפני פריצות פוטנציאליות, חלונות כהים מספקים שורה של יתרונות המקדמים נסיעה שלווה ונוחה. לשירותי צביעת חלונות מקצועיים לרכב, אל תחפשו רחוק ופנו  לברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ. עם מחויבות לשירות מותאם אישית ומסירות בלתי מעורערת לאיכות הביצוע, אנו מבטיחים רמת שירות יוצאת דופן שתשאיר אתכם המומים.

    חלונות שחורים לרכב

    חלונות שחורים לרכב, הידועים גם בשם חלונות כהים, הפכו יותר ויותר פופולריים בקרב בעלי רכב המחפשים מראה מלוטש ומסוגנן לרכביהם. לחלונות שחורים לרכב רשימה ארוכה של יתרונות שהם מעניקים לבעלי הרכב, כמו אסתטיקה, פרטיות והגנה. התקנת חלונות שחורים לרכב מתבצעת על ידי זגג רכב

    הסיבות לבחירה חלונות שחורים לרכב

    אחת הסיבות העיקריות לכך שבעלי רכב בוחרים חלונות שחורים לרכב היא הפרטיות המוגברת שהם מספקים. עם הגוון הכהה, פנים המכונית הופך פחות גלוי מבחוץ, ומגן על הנוסעים וחפציהם מעיניים סקרניות. הפרטיות הנוספת הזו לא רק יוצרת חווית נהיגה נוחה ובטוחה יותר אלא גם מוסיפה נופך של בלעדיות לרכב. יתרון נוסף של חלונות שחורים לרכב הוא יכולתם להפחית את הסנוור והחום של השמש. הזכוכית הכהה פועלת כמחסום, חוסמת ביעילות חלק ניכר מקרני ה-UV המזיקות של השמש ומונעת הצטברות חום מוגזמת בתוך המכונית שיכולה להשפיע מאוד על חווית הנסיעה. זה מביא לעיצוב פנים קריר ונוח יותר, במיוחד בימי הקיץ החמים. בנוסף, הסנוור המופחת משפר את הראות של הנהג, מפחית את עומס העיניים ומשפר את הבטיחות הכללית בכביש. בנוסף לפרטיות והגנה מפני השמש, חלונות רכב שחורים מציעים גם מגוון יתרונות אסתטיים. המראה המלוטש והמתוחכם שהם מספקים מעלה באופן מיידי את המראה של כל רכב, ומעניק לו אווירה מעודנת ומודרנית יותר.

    התקנת חלונות כהים במהירות ובאמינות

    חלונות שחורים לרכב מציעים מגוון יתרונות, החל משיפור בפרטיות והגנה מהשמש ועד למראה מסוגנן יותר. בהסתמכות על שירותיו של זגג רכב מיומן מבית ברוך ובניו, תוכלו לשנות את מראה הרכב שלכם וליהנות מהיתרונות של חלונות מושחרים. שפרו את חווית הנהיגה שלכם היום ותנו לרכב שלכם את היתרון המתוחכם עם חלונות רכב שחורים שהותקנו בצורה מקצועית. בכל הנוגע להשחרת חלונות הרכב שלך, רצוי מאוד לפנות לזגג רכב מיומן ומקצועי שידע להתקין חלונות כהים עם גימור מושלם. לזגגים מבית ברוך ובניו יש את הידע, הכישורים והכלים המיוחדים על מנת להבטיח התקנה מוגמרת ברמה גבוהה. ברוך ובניו משתמשים בחומרים איכותיים.

    מעוניינים ביעוץ, פרטים נוספים או הצעת מחיר?

    צורו איתנו קשר כבר עכשיו!

      הכהיית חלונות / השחרת חלונות בלייזר

      שאלות נפוצות

      אין צורך להפסיד יום עבודה וזמן יקר – ניידת שירות של ברוך ובניו תגיע עד אליך, התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר – והניידת כבר בדרך אליכם מיד!

      המוסכים הראשיים שלנו לזגגות רכב נמצאים בפתח תקווה וברחובות, אך בתיקונים רבים, ניידת השירות שלנו מגיעה עם כל הכלים וחלקי החילוף הדרושים, לתיקון מהיר וזול – באחריות!

      הכהיית שמשות הוא תהליך ייחודי אשר כשמו כן הוא – הופך את שמשות הרכב לכהות יותר. להכהיית שמשות לרכב ישנם יתרונות רבים, בין היתר התהליך משווה לרכב מראה אלגנטי ויוקרתי וכן בעזרתו ניתן לווסת את הטמפרטורה בתוך הרכב ואף לשמור על פרטיותם של הנוסעים.

      ישנן סיבות רבות שעלולות לגרום לצורך בתיקון חלונות חשמל לרכב, רובן ככולן מתחילות בתקלה. יחד עם זאת ישנם סוגים שונים של תקלות ולכן צריך לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתיקון חלונות חשמל לרכב על מנת לאבחן נכונה את הבעיה ולתת לה מענה בו במקום. בין התקלות הנפוצות – תקלה במנוע המחובר למנגנון החשמלי, תקלה במנגנון החשמלי של החלון עצמו, תקלה בכפתורי הפיקוד אשר עלולה לפגוע במנוע.

      החברות שאנחנו עובדים איתם

      מאמרים שעשויים לעניין אותך

      הכהיית חלונות לרכב

      בימים חמים, בנסיעות ארוכות, או פשוט כדי לשוות לרכב מראה...

      קראו עוד

      חלונות חשמל לרכב

      בתקופה בה חדשנות היא מילה נפוצה בלקסיקון שלנו, כל זכר...

      קראו עוד

      שמשות לרכב

      אתם בוודאי יודעים שכאשר אתם עולים לרכב שלכם, עליכם לחשוב...

      קראו עוד